Sedar tak sedar, da sebulan rupanya...."Hell0oo, Pharmacy. Saya 'Atikah, ada pape yang boleh saya bantu??" =p tipu jee.....tak sempat nak tanya mesti orang yang telefon tuh yang tanya dulu...ish3x...
Kadang-kadang rasa macam nak cabut je wayar telefon tuh....oopppss..bukan kekadang, hari-hari wokehh???~ Kemuncaknya pabila.......
Telefon berdering............ring..ring..ring....ring..ring....ring....
Loceng ditekan........ting..ting..ting...ting...ting...............
tak henti-henti...yang kita nehh..tengah sibuk meng'screen' PS2 yang ada...melambak lagi order....kl0 dah hafal satu formulary tuh...tak pe lah juga...neh..............haisyy........banyak pula tuh Prescription ERRRRROOOORRRRRRRRRRR~ seb baek ada Pharmacist taw....wawawawawa
tiba-tiba.."Cik, doktor nak ubat ini sekarang juga! Doktor minta saya turun untuk amek ubat tuh!" ngenggggggggggg~
Sabarjee laaa... taw lah tak dapat nak tekan loceng tuh,,,tapi tak perlulah anda menjerit dari depan itu....aduyai~
Peak hoursss!! pkol 2.30 ke 5 tuh...memang menguji kesabaran....bukan sahaja health care team yang boleh menguji kesabaran tatkala itu.....aduyai~ sistem yang canggih manggih itu p0n mampu membuatkan kepala bertambah kusut....wawawawaw~ betulla ciptaan manusia ini banyak cacat celanya.......
"Betul doktor dah order dahhh" SN
"tak de p0n dalam sistem SN?" AZ
"Saya nampak Dr prescribe tadi!" SN ~ Amboi makin kuat nampak....
"SN da cek tak dalam sistem sebelum SN turun tadi?" AZ
"Saya nampak ada tadi" SN
"SN nampak kat mana??" AZ
"kat BHT"SN ~ aduyai~ mesti kurang kesedaran IT ini..........................................
Tapi.............disebalik kekusutan ini......seb baek teringat pesan mak...."ikhlaskan hati kerja tuh, kl0 tak... tak dapat mende p0n!" terus jee senyummmmmmmmmm............=) yeay! itulah bezanya kita dan dia..........
Bersabarlah yee 'Atikah oitttttt.........
'Kami Sedia membantu' = 'Kami perlu Dibantu' Warga KKM kena banyak bersabar =)
ReplyDelete