Wednesday, May 4, 2011

muahhhaahhaaahhaa~

Nape tajuk entri kali ini macam itu??

ntah...sebab tak tahu apa perasaan sebenarnya........Kalau ikutkan...tinggal 16 hari jee....Siyess?? macam merepekss pon ada.......

Pernah dahulu kala..
"Hmm...nanti kawen, kne make sure duduk kat area KL atau Selangor juga! Tak kira!"

Pernah juga terlintas....
"Nak suami yang ada kampunglah..nnt ada peluang nak balik kampung time raya"

Pernah suatu hari.....
"Mak, nak suami cam ............(biarlah rahsia) .....cam best jee. Baik, handsome, hormat orang tua, tak smoking..."

Kalau bincang dengan kawan-kawan....
"Aku nak suami kaya..nnt tak yah keje!" wawawawawawa~

Teringat pula...
"Aku target kawen 23 tahun" tapi tak jadi....

huhuhuhuh~ bila fikir balik..........betul..jodoh maut, ALLAH yang tentukan.........

Alhamdulillah...for this chance......=)))

"Jadi perempuan ni senang nak masuk syurga..Ikut je suami, selagi mana dia tak melanggari perintah ALLAH.." Pesan mak...

Semoga dimudahkan segalanya.....Sesungguhnya, ALLAH akan uji kita dengan apa yang kita mampu...so 'Atikah....Bismillahitawakkaltu'alallah..lahaulawalakuwwataillabillahil'aliyyul'azim........

2 comments:

  1. aku suka baca ni..buat aku rasa tenang dgn keputusan yg aku wat nie.. =)

    "Jadi perempuan ni senang nak masuk syurga..Ikut je suami, selagi mana dia tak melanggari perintah ALLAH.." Pesan mak...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails