Wednesday, July 14, 2010

need to update!!!

Aduyai~ nape makin hari,, makin terasa,,,,fRIENDSSSSS are important in my life!!!!???

Help me!! help me!!!

Memangla best dok umah,,tp,,,,,,in some cases,,they are needed,,,btolkan?? kan?? Dulu time kat belaja,,ade Yam,,nanni,,Mcna,,Sue,,Eida,,CikYantin,,,dan ramai lagi,,,untuk sama2 memerah keringat untuk menyelesaikan masalah yang membuntukan fikiran,,,,,tapi sekarang,,,,,,,waaaaAAAAa!!!!!!

Sekarang,, semua da nak masuk bekerja,,,ntah bila boleh main futsal ngan Bad,,Anna,,Yunie,,Yan,,Yda,,,Yuya,, dan lain2,,,Banyak urusan yang perlu diselesaikan,,,I'm Busy wokeh??? wawawawa,,,,,

Banyak sangat tanda soal atas kepala neh,,,,sebab tuh,,, kawan-kawan,,,tolong saya,,,,=(

"Saya bakal menjadi wanita bekerjaya",,,,,cam pelikss jee,,,,tapi,, memang tak boleh dielakkan,, Sebagai pemegang biasiswa JPA,,maka sudah menjadi kewajipan saya untuk memenuhi janji,,,,berkhidmat selama 6 tahun dengan kerajaan Malaysia,,,opsss,,berkhidmat untuk rakyat,,,,,,=)

Excited memang excited,,,tapi,,,,"banyak rupanyaa yang perlu diselesaikan sebelum bergelar PEGAWAI FARMASI GRED U41 neh"

Apa yang perlu dibuat??? banyak,,,,panjang checklist nya,,,credit to MC NAA (klik kat nama neh),,huhuhu,, banyak kan??

itulah,, sebab tuh,, FRIENDSS are really important in our lives,,,Alhamdulillah,, ramai rakan-rakan yang sangat advance dalam perkara-perkara seperti ini,,,"mengapa saya tak macam tuh ye??"

wawawawawa,,,"sebab saya takut nak keje!!!"

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails