Monday, November 2, 2009

semoga ukhuwah ini berkekalan=)



"huh?? sape yang kawen lg neh??" keluhku sendirian,,,,(kenapa mengeluh ek??? hohohhohho~bingung???)

Kak Sue!!! She is one of my Dormates in SAMURA,,, i've never meet her since 2002 kot,, after she came to school on her SPM results day,,,I was still cute little SAMURIANS,,,,

Sarjana 2,,,my dorm's name,,, there are 16 of us,,but for the whole 2 years when i was in that fabalous school,,i've met 23 dormates!! 8 are my seniors,,,7 from my own batch,, and another 8 juniors!!

hmm,,, let me try to recap one by one ,,,,

Seniors (SPM 2002): Kak E, Kak Eja, kak Sue, kak Fida, Kak Shida, Kak Ayeen, Kak Zila, ade ke lg sorg ek??? jap,, jap 7 je la seniors!! (cover line,,x ingat sape lg sorg)

My batch (SPM 2003) : Ketua dorm; Mimie, Ketua Naqibah; Khalidah, Pen Ketua Rumah; Kienah, Ahli dorm sedunia; nadey, Yus, Anna, tkah,Sayyid

My junior (SPM 2004) : nie yang plg payah,,,,sbb duduk dorm kejap ke,, then move to BGP,,,
Fina, Tim, dayah, Anis, wawawawa,,,,,x ingt la!!!!! (x pe ,,, senior x ingat jr x pe,,,)

Semestinya zaman kegemilangn di SAMURA akan kekal di hati sampai bila2,,,,,=)

hmm,,,,

Blink,,blink,,,it has been 5 years i left SAMURA,,,n never been there since i took my SPM result!!!trok ntol!!! The real trancript pon x amek lg,,,hohohh,,,

tu la xcited je nak gi kenduri Kak Sue,,,,malangnye,, mereka yang lain x dpt dtg pon,,,x pe2,, byk lagi kenduri kawen,,,,insyaAllah,,,,

me,,kak Eja (KD senior),, Kak E,, Kienah,,,,reunion kecil2lan,,,,
yang pastinya,,,,i'm still the shortest kot,,, even though with my juniors!!!

kak Sue maintain je,,, comel!!!semoga berkekalan hingga ke akhir hayat!! Barakallhulak!!


semoga persahabatan kita kekal ke akhir hayat,,,


Goodluck!!Smg anda menjd contoh buat mereka yang lain,,,,

Rindunya dengan semua warga dormku!!!
Semoga kita dapat bertemu kelak,,,,

Ukhuwahfillah,,,,,

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails